My Blog List

Tuesday, March 22, 2011

Sebuah Kerinduan...



Aku rindu dia..
sudah lama kami tidak bersama bermsg bersama2,,
berkongsi 1001 suka dan duka..
menyuntik segunung semangat
melerai sejuta masalah

Kebelakangan ini,
yang ada hanyalah msg 1,2
di kala ada saat yang terluang

Aku rindu dia,,
aku yakin diapun sama,
dia ada memberitahuku jua,,
namun hambatan tanggungjawab dan amanah yg byak,
kami tidak ada masa utk bersama,
berborak panjang..
tika ku msg dia kesibukan,
tika dia msg aku kesibukan...

teman,,
aku sangat rindukan kau,,
kaulah sahabatku dunia akhirat...
di kala 1 nikmat tuhan ini ditarik sementara...

ya Allah,
satukanlah hati2 kami semula,
agar dpat kami mendukung dakwah perjuanganMu,,
menuju kasih Ilahi..
terima kasih Ya Allah menghadiahkan aku erti sebuah persahabatan yg sgt bermakna..

"dan Dia(Allah) yang mempersatukan hati mereka(orang yang beriman) walaupun kamu menginfakkan semua(kekayaan) yang berada di bumi,nescaya kamu tidak dapat mempersatukan hati mereka,tetapi Allah telah mempersatukan hati mereka.Sungguh Dia Mahaperkasa,Mahabijaksana. ... (surah Al-anfal:63)"





1 comment:

  1. =(
    tika membaca ini..diri masih dihambat kesibukkan..
    berkali2 diulang2 bacaanku..
    tetap..hati terasa sayu..

    teman..syukur, kau hadir dalam hidupku..
    mohon duhai ilahi, redhailah persahabatan kami..

    sungguh aku jua rindu~

    ReplyDelete